Finns ingen väg tillbaks för nån som är en looser, ett riktigt jävla as

2011-11-25 @ 18:47:13
Har firat en fin 17-årsdag tre dagar i rad. Fått massa fina presenter, bland annat nya UGGs, converse, sminkborstar, 120-palett, parfym, pengar och massa annat fint! För pengarna införskaffade jag mig en riktigt fin vinterjacka. Kostade mig alla mina födelsedagspengar, men det var den värd. Är världens mysigaste, somnar nästan så fort jag tar på mig den!

I alla fall så flyter veckorna på rätt fort. En hel del plugg, men det får man väl räkna med. Är i alla fall sjukt nöjd med valet av skola, det finns ingen konstigare skola än jensen, och sämre och mer inkompetenta lärare än jensens är nog också svårt att hitta, så jag är nöjd emd klara!

Nu ska jag fortsätta pilla på min nya iphone 4s. Puss!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0