I will never win this game

2011-11-14 @ 16:28:12
I lördags pluggade jag från 11-16.30 och igår pluggade jag från 11-16, FATTA VAD LÄNGE?! I helgen pluggade jag alltså totalt 10,5 timmar. Och imorse satte jag mig en timma innan jag skulle till skolan och pluggade då med. Sjukt. MEN än är jag inte klar.

Har just ni ett psykologiprov som det borde pluggas rätt rejält till, ett naturkunskapsprov som borde råpluggas på, några härliga franskafraser som ska sätta sig samt en 400-sidors engelskabok som ska läsas ut. JAG HAR NOLL MOTIVATION.

Häver i mig kaffe för att orka hålla ögonen öppna resten av dagen, ett resultat av typ fyra timmars sömn... Men, men, vi börjar med franskan!

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0