we fell in love in a hopeless place

2011-11-25 @ 19:24:10
Känner att den här bloggen handlar hemskt mycket om skolan och plugg. Men det kanske beror på att mitt liv består endast av skola och plugg. kUl LiV!

Nae, men nu sitter jag och väntar på att idol ska börja. Ska nog festa till det med så mycket som lite te och en vaniljbulle kanske! Sen ska jag nog kila ner i ett varmt bad och svettas lite innan jag slutligen landar i sänger. Och imorgon, mina vänner, ska jag inte göra ett skit. Vill bara ligga i soffan hela dagen. Egentligen hade jag velat gå på ATTITUDE-mässan, meen det var lite sent påkommet (kom på det idag...hehe) så det blir inget med det!

Bjuder på en bild från skolan, jag och Johanna satt och pluggade på ett hål. Duttiga kikkor!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0