Strange

2011-10-25 @ 22:28:43
Konstiga saker:
  • Jag blir irriterad när folk på stan pratar på ett språk som jag inte förstår.
  • Jag mår dåligt när jag ser små barn på skolgårdar, för jag vet att dom har typ minst tio år kvar av skolan.
  • Jag tycker inte "katt-tjejen" från outsiders var särsklit mycket av en katt. Det fanns bara väldigt mycket dubbelmoral i allt hon sa.
  • Homosexuella tjejer är ju ofta lite manligare, och de gillar ju andra tjejer. Gillar de då manliga tjejer? Varför gillar de isåfall inte killar?
  • Homosexuella killar är ju ofta lite kvinnligare, och de gillar andra killar. Gillar de då de kvinnligare killarna? Varför gillar de isåfall inte tjejer?
  • Jag sover mycket bättre i en dubbelsäng.
  • Jag var ett mattesnille förr, nu är jag helt värdelös på matte.
  • Min humor är elak. Jag är en elak och dryg människa. Jättejobbigt när folk inte förstår min humor ju..

Jag är lite konstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0